مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 08:472022-09-21اقتصادي

افزایش 81 درصدی جذب کمک های مردمی در راستای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد


رییس کل دادگستری استان مرکزی از افزایش 81 درصدی جذب کمک های مردمی در راستای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خبر داد.

- حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی رییس کل دادگستری استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار فارس از افزایش 81 درصدی جذب کمک های مردمی در راستای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و محکومین مالی در شش ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

رییس هیأت امنای ستاد دیه استان مرکزی گفت: مبلغ واریزی ها به حساب ستاد دیه استان مرکزی در شش ماهه اول سال گذشته 28 میلیارد ریال بوده که این مبلغ در شش ماهه نخست سال 1401 به رقم 50 میلیارد و 800 میلیون ریال افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: همزمان با ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا.

الحسین (ع) و با اعلام فراخوان کمک به آزادی زندانیان در این ایام برای آزادی این زندانیان با کمک خیرین نیک اندیش 26 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان از زندان آزاد شدند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در ادامه افزود : مبلغ کل بدهی این مددجویان 214 میلیارد و 343 میلیون ریال بوده که از محل منابع مالی کمک های خیرین به ستاد دیه استان، گذشت شکات، پذیرش اعسار توسط قضات، اعطای تسهیلات از طریق بانک ها و موسسات مالی و اعتباری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 81 درصدی جذب کمک های مردمی در راستای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

افزایش 81 درصدی جذب کمک های مردمی در راستای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد