مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 08:372022-09-21اقتصادي

ساخت و بازسازی 1200 قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس


مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از طراحی، ساخت و بازسازی 1200 قطعه تخصصی از ابتدای سال جاری تاکنون در این نیروگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس،  داریوش محمودی مدیرعامل نیروگاه بندرعباس صبح امروز عنوان کرد: با توجه به شرایط تحریم و موانع موجود در تأمین قطعات خارجی، استفاده از توان مندی های ساخت داخل بهترین گزینه برای تأمین قطعات، جهت تولید برق پایدار در این نیروگاه است که حرکت در مسیر ساخت داخل موجب حمایت از تولیدکننده های داخلی، کمک به اشتغال و صرفه جویی ارزی خواهد شد.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس افزود: این مجموعه در نیمه اول امسال، موفق به بومی سازی بیش از 1200 قطعه مهم کوچک و بزرگ نیروگاهی شده که علاوه بر صرفه جویی ارزی، گام بسیار مهمی در عرصه افزایش دانش این بخش مهم صنعت برق کشور برداشته است.

وی بیان کرد: در این بازه زمانی قطعات یدکی ولوهای آب شیرین کن، نازل تفلونی و هدر آب پاش آب شیرین کن، قطعات بانداسکرین، توری، قرقره، زنجیر بانداسکرین، ساخته شده است.

محمودی در ادامه افزود: هوزینگ مکانیکال سیل، کاسه نمد، قطعات کمپرسور شامل: اینترکولر سوپاپ ولوها، رینگ پیستون ها، گلندهای روغن، دیافراگم، شاتون، شفت و پیستون کمپرسور فیلترهای هوا، قطعات پوسته یاتاقان بانداسکرین، یاتاقان و پوسته یاتاقان G.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و بازسازی 1200 قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس

ساخت و بازسازی 1200 قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس