مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 08:322022-09-21سياسي

محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی معابر منتهی به مراسم رژه نیروهای مسلح


رییس پلیس راهور پایتخت،محدودیت و ممنوعیت های توقف و تردد در روز 31 شهریور در مسیرهای منتهی به مراسم رژه نیروهای مسلح را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار محمد حسین حمیدی از اجرای محدودیت ها و ممنوعیت های توقف و تردد در روز 31 شهرویور ماه امسال توسط تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در محل های اعلامی خبر داد.

   رییس پلیس راهور پایتخت گفت : به منظور بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از حماسه آفرینی های غیور مردان نیروهای مسلح و نمایش قدرت و توان و تجدید بیعت با رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا حضرت آیت ا.

خامنه ای (مدظله العالی) مراسم رژه یگانهای پیاده و موتوری نیروهای مسلح در ضلع شمالی مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) در ساعت 8 روز پنجشنبه مورخ 1401/06/31 برگزار می گردد.

سردار حمیدی ادامه داد : بر همین اساس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ مأموریت دارد با بهره گیری از حداکثر امکانات اقدامات و تدابیر لازم ترافیکی را بمنظور برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم پیش بینی و به مورد اجرا گذارد.

وی گفت : محل اجرای این مراسم در ضلع شمالی مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) و کلیه معابر، خیابان ها و تقاطع های همجوار آن بوده که پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تامین نظم وایمنی عبورومرور و جلوگیری از تراکم بار ترافیکی در مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی معابر منتهی به مراسم رژه نیروهای مسلح

محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی معابر منتهی به مراسم رژه نیروهای مسلح