مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 08:022022-09-21سياسي

اجرای طرح رزاق در شمال استان سیستان و بلوچستان


اجرای طرح رزاق در شمال استان در برنامه های ابلاغی شورای هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سومین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به ریاست حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان و با حضور اعضای این شورا صبح امروز در سالن وحدت استانداری برگزار شد.

مدرس خیابانی در این جلسه از ابلاغ برنامه اجرای طرح رزاق در شمال استان ابراز خشنودی کرد و گفت: پایداری گذر سوختی در منطقه سیستان مرهون تلاش همه دست اندرکاران در این حوزه است که جای تقدیر دارد.

وی از پیگیریهای دست اندرکاران و اغنا سازی مقامات ملی برای موافقت در اجرای این طرح قدردانی نمود و افزود: هیچ استانی،شرایطی مانند استان سیستان و بلوچستان ندارد و تبعاتی که به دنبال عدم تامین حقابه هیرمند به وجود آمده است، شرایط منطقه را فوق بحرانی کرده است که با پایداری گذر سوختی در این منطقه مرهم اندکی برای مردم منطقه و جلوگیری از تخلیه و مهاجرت از منطقه سیستان خواهد بود.

استاندار تصریح کرد: اجرای این طرح گامی در جهت حفظ و پایداری امنیت ملی کشور است و هر اقدامی که در استان سیستان و بلوچستان انجام شود حتی اگر آسفالت یک جاده روستایی باشد،در راستای حفظ امنیت ملی و پایدار کشور خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح رزاق در شمال استان سیستان و بلوچستان

اجرای طرح رزاق در شمال استان سیستان و بلوچستان