مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 07:572022-09-21دانش

دوست و دشمن دانشگاه را مبدأ تحولات می دانند


قائم مقام وزیر علوم و رییس مرکز هیئت های امنا و هیئت های ممیزه با بیان اینکه دانشگاه ها کانون تعالی جامعه هستند، گفت: دوست و دشمن دانشگاه را مبدأ تحولات می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمد سلیمانی قائم مقام وزیر علوم و رییس مرکز هیئت های امنا و هیئت های ممیزه در گردهمایی مدیران حراست دانشگاه های سراسر کشور که در محل سالن شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد، با بیان اینکه دانشگاه پیشران و کانون تعالی جامعه است و اهمیت این موضوع برای همگان مبرهن است، گفت: دشمن هم این موضوع را به مکانیکی نمی شود با اندیشه مقابله کرد.

باید با استدلال دقیق و ادله محکم با تفکرات گوناگون گفت و گو کرد.

وی با بیان اینکه جامعه تاثیرپذیر از تحولات دانشگاه است، گفت: رتبه کنونی دانشگاه های کشور نشان دهنده این است که دانشگاهها به خوبی کار خود را انجام داده اند و نقش خود را از نظر اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به خوبی ایفا کرده اند.

 وی با اشاره به اینکه خروجی دانشگاه ها باید در راستای نظام و انقلاب باشد، تصریح کرد: برونداد های پژوهشی دانشگاه ها نیز باید مشکلات جامعه را حل کند.

قائم مقام وزیر علوم با بیان اینکه آموزش محور همه تحولات است، تاکید کرد: هر چقدر روی موضوع آموزش سرمایه گذاری کنیم، باز هم کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوست و دشمن دانشگاه را مبدأ تحولات می دانند

دوست و دشمن دانشگاه را مبدأ تحولات می دانند