مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 07:472022-09-21اقتصادي

جزییات اختلاس ناکام 50 هزار میلیاردی در جنوب تهران + اسناد


خبرگزاری فارس از تهران، علی یعقوبی اعظم: حدود 6 ماه پیش بود که خبری در خصوص دستگیری چند تن از مدیران یک شرکت بزرگ دامی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) منتشر شد.

(خبر را اینجا بخوانید ) در متن خبر آمده بود که مدیران این شرکت به دلیل زمین خواری 1800 هکتاری دستگیر شده اند، میزان زمین خواری به حدی بزرگ بود که قابل باور نبود، 1800 هکتار به عبارتی 18.

000.

000 متر مربع زمین است؛ اگر بخواهیم بهتر از این وسعت این زمین خواری را بیان کنیم به سراغ مقایسه با وسعت جزیره کیش می رویم، وسعت جزیره کیش حدود 9000 هکتار است و این زمین خواری 1800 هکتاری به مانند این است که یک پنجم جزیره کیش رو از آن جدا کنیم، عددی غیرقابل باور.

بنابراین به سراغ یکی از دامداران با اطلاع از این زمین خواری که خود یکی از سوت زنان و افشاکنندگان این زمین خواری بوده است، رفتیم.

محمد نوری با اسناد و مدارکی که این فساد را افشا کرده بود در خبرگزاری فارس حاضر شد و از رازهای پنهان این زمین خواری عظیم پرده برداشت.

فارس: لطفا خودتان را برای مخاطبان خبرگزاری فارس معرفی کنید.

نوری: بسم الله الرحمن الرحیم، محمد نوری هستم یکی از دامداران مجتمع دامپروری دام گستر واقع در بخش فشافویه شهرستان ری که به نمایندگی از 226 دامدار این مجتمع پیگیر پرونده این زمین خواری بزرگ بودم که الحمدالله این موضوع با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اختلاس ناکام 50 هزار میلیاردی در جنوب تهران + اسناد

جزییات اختلاس ناکام 50 هزار میلیاردی در جنوب تهران + اسناد