مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 07:472022-09-21اقتصادي

پشت دیوار گرانی مسکن!


بنگاه های خرید و فروش ملک آنقدر شیک هستند که شاید یک اداره دولتی اینقدر شیک نباشد، میزها کنار هم چیده شده و چند جوان آراسته و شیک پشت میز نشسته اند، - خبرگزاری فارس، گروه استان ها- زهرا رسولی: سال های دوری نبود، زمانی که بنگاه های مشاوره املاک خانه های فروشی و اجاره را همراه با متراژ و شرایط آن روی شیشه یک مغازه کوچک نصب می کردند و مشتری بدون اینکه به داخل مغازه برود، خانه مورد نظرش را پیدا می کرد.

یا اینکه متقاضی با مراجعه به مشاوره املاک با توجه به موقعیت مکانی خانه، کیفیت ساخت، تعداد طبقه و امکانات موجود نسبت به قیمت گذاری واحد مسکونی و یا اجاره واحد اقدام می کرد.

رفته رفته اما این روند تغییر کرد و پس از کاهش عرضه مسکن و افزایش تقاضا، قیمت کارشناسی از فرآیند خرید خانه حذف و قیمت متناسب با عرضه و تقاضا تعیین شد.

ناگفته نماند که پس از ظهور زیرساخت های فروش اینترنتی، فرآیند معاملات مسکن دچار تغییر و تحول گسترده ای شد و در حال حاضر اکثریت مردم برای خرید مسکن به سراغ تارنماهای فروش اینترنتی رفته و با هدف گرفتن آگهی های نزدیک به شرایط مالی نسبت به خرید مسکن اقدام می کنند.

در این بین شرایط فعالیت بنگاه ها یا همان مشاوران املاک هم تغییر زیادی کرده و بساط کاغذنویسی جمع شده است، در واقع بنگاه های خرید و فروش ملک آنقدر شیک هستند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت دیوار گرانی مسکن!

پشت دیوار گرانی مسکن!