مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 07:422022-09-21سياسي

مشارکت نفت گچساران در آزادی 6 زندانی غیرعمد


با همکاری کارکنان صنعت نفت گچساران زمینه آزادی 6 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز این شهرستان با جمع آوری هدایای نقدی خود، زمینه آزادی تعداد 6 نفر از زندانیان واجد شرایط جرایم غیرعمد را فراهم کردند.

 حجت الاسلام محمدصدرا ادیبان با تقدیر از این اقدام کارکنان صنعت نفت گچساران در این آیین ااظهار کرد: به عنوان مدعی العموم از اقدامات و خدمات نفت گچساران در سطح شهرستان و استان تقدیر و تشکر می کنم.

وی با اشاره به مشکل کولرهای گلزار شهدا و نقش نفت گچساران بیان کرد: در بحث گلزار شهدا، بارندگی و سیل های اخیر و بسته شدن پل پادوک و خدمات شبانه روزی نفت برای احداث جاده شهید طیب و دیگر بحران ها نظیر آتش سوزی و غیره شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران سنگ تمام گذاشته است.

دادستان گچساران خاطرنشان کرد: با هیچ زندانی کیفری تعارف نداریم و برخورد خواهیم کرد، اما یک دسته از زندانیان هم به دلایلی چون بدهکاری، ورشکستگی و مهریه وجود دارند که ناخواسته دچار مشکل می شوند.

حجت الاسلام ادیبان عنوان کرد: با این اقدام خداپسندانه 6 نفر از زندانیان غیرعمد گچساران با مشارکت کارکنان صنعت نفت و رایزنی هایی که از سوی ستاد دیه صورت گرفت، آزاد شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت نفت گچساران در آزادی 6 زندانی غیرعمد

مشارکت نفت گچساران در آزادی 6 زندانی غیرعمد