مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 07:172022-09-21اقتصادي

رشد 12 برابری خرید گندم از کشاورزان در خراسان شمالی


مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی گفت: مقدار 25 هزار و 3 تُن گندم بصورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری گردید که این مقدار خرید نسبت به سال گذشته رشد 12 برابری داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز جلیل رمضانی، مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با اعلام خرید بیش از 25 هزار تُن گندم بصورت تضمینی از کشاورزان، اظهارکرد: در سال جاری اتحادیه تعاون روستایی استان به عنوان عامل مباشر شرکت غله و با همکاری شبکه شرکت های تعاونی روستایی تحت پوشش، گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را خریداری نمود.

وی گفت: با پیگیری های انجام شده و در جهت حمایت از تولید محصول داخلی و رفاه حال کشاورزان، تعداد 17 مرکز خرید در نقاط روستایی و دوردست استان راه اندازی گردید که از زمان آغاز طرح خرید تضمینی گندم تا پایان اجرای طرح فوق در مراکز تعاون روستایی، مقدار بیست وپنج هزار وسه تن گندم با کیفیت تحویل این مراکز گردید که این مقدار خرید نسبت به سال گذشته رشد 12 برابری داشته است.

مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی افزود: شبکه شرکت های تعاونی روستایی استان همه ساله در جهت حمایت از تولید کنندگان و کشاورزان با امکاناتی که در شرکت های تعاونی روستایی دارد، آمادگی خرید محصولات استراتژیک همچون گندم را دارا بوده و در این زمینه بازوی مهمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 12 برابری خرید گندم از کشاورزان در خراسان شمالی

رشد 12 برابری خرید گندم از کشاورزان در خراسان شمالی