مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 22:272022-09-20سياسي

50 کارخانه تعطیل در سمنان به چرخه تولید بازگشت


50 واحد تولیدی تعطیل در استان سمنان به چرخه تولید بازگشته و فرصت اشتغال مطلوبی را برای نیروی کار استان فراهم آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان امشب در آیین اختتامیه و تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی استان سمنان، با بیان اینکه جشنواره شهید رجایی با تأسی از منش شهید رجایی در راه خدمت به مردم به صورت استانی و کشوری برگزار می شود، اظهار کرد: امروز وظیفه داریم تا با وقف وقت خود و تلاش بی وقفه، بالاترین سرمایه نظام که همان اعتماد مردم است، را احیا کنیم.

وی ادامه داد: با همکاری تمامی دستگاه های متولی امر، بالغ بر 50 واحد تولیدی راکد در استان که به صورت 100 درصد تعطیل بودند، با اقدامات صورت گرفته به چرخه تولید بازگشته و فرصت اشتغال مطلوبی را برای نیروی کار استان فراهم آورده اند.

استاندار سمنان افزود: در حوزه نهضت ملی مسکن نیز که از تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری است، اقدامات حسینی سال جاری در مسیر پیاده روی در کشور عراق بود که در بحث پوشش رسانه ای سایر استان ها نیز یاری رسانی کرد.

هاشمی تصریح کرد: موکب سفیدپوشان متشکل از پزشکان و پرستاران استان که در بحث ویزیت و درمان زائران اربعین حسینی در کشور عراق و مسیر پیاده روی ورود کردند، امری بسیار ارزشمند و حائز اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 کارخانه تعطیل در سمنان به چرخه تولید بازگشت

50 کارخانه تعطیل در سمنان به چرخه تولید بازگشت