مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 21:572022-09-20سياسي

1080 میلیارد تومان اعتبار به سد دالکی بوشهر تزریق خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی  خبرگزاری دانشجو، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به ضرورت تحقق مصوبات سفر های استانی آیت الله رییسی و رفع موانع احتمالی پروژه ها اظهار داشت: - سید صولت مرتضوی با اشاره به اتمام عملیات اجرایی کنترل سیلاب های مخرب در پروژه سد دالکی شهرستان دشتستان، گفت: به منظور تکمیل سد، مبلغ 1080 میلیارد تومان اعتبار از طُرق مختلف از جمله منابع عمومی، ماده 56 و تهاتر نفت تامین خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی  خبرگزاری دانشجو، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به ضرورت تحقق مصوبات سفر های استانی آیت الله رییسی و رفع موانع احتمالی پروژه ها اظهار داشت: سد دالکی شهرستان دشتستان یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان بوشهر است که در دو بخش تامین اعتبار خواهد شد.

سید صولت مرتضوی با تقدیر از شرکت آب منطقه ای بوشهر جهت تکمیل اولین بخش از مصوبه سفر ریاست جمهوری افزود: بخش اول کنترل سیلاب های مخرب است که از طریق تکمیل فرازبند انجام می شود و خوشبختانه تامین اعتبار این حوزه انجام شده و عملیات اجرایی آن نیز به پایان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش دوم و به منظور تکمیل سد، مبلغ 1080 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است که از طرق مختلف از جمله منابع عمومی، ماده 56 و تهاتر نفت تامین خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1080 میلیارد تومان اعتبار به سد دالکی بوشهر تزریق خواهد شد

1080 میلیارد تومان اعتبار به سد دالکی بوشهر تزریق خواهد شد