مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 19:372022-09-20سياسي

مسیر سنددار شدن اراضی کشاورزی کرمان قفل شده است


در زمینه دریافت سند رسمی برای اراضی کشاورزی استان کرمان ناهماهنگی هایی به وجود آمده است که موجب شده کار قفل کند و ما در این زمینه از استان های دیگر عقب هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امشب در شورای حفظ حقوق بیت المال استان اظهار داشت: شورای حفظ حقوق بیت المال کرمان بسیار فعال است و برنامه ها و مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان در حفظ اراضی ملی و جلوگیری از تعرض افراد سودجو به اراضی دولت و مقابله با تخلفات صورت گرفته موثر بوده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه بیش از 96 درصد از اراضی منابع طبیعی استان کرمان به ثبت رسیده و حدنگار آنها انجام شده است، ادامه داد: در زمینه دریافت سند رسمی برای اراضی کشاورزی استان کرمان ناهماهنگی هایی به وجود آمده است و اختلافاتی بین دستگاه های مرتبط وجود دارد که موجب شده کار قفل کند و ما در این زمینه از استان های دیگر عقب هستیم.

96 درصد اراضی ملی کرمان سنددار شدند مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان هم در این جلسه اظهار کرد: 17 میلیون هکتار اراضی ملی در استان کرمان داریم که حدود 16 میلیون و 800 هکتار جانمایی شده و برای بیش از 96 درصد اراضی هم سند مالکیت صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر سنددار شدن اراضی کشاورزی کرمان قفل شده است

مسیر سنددار شدن اراضی کشاورزی کرمان قفل شده است