مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 17:522022-09-20سياسي

وحدت شورانشینان مهمترین نیاز توسعه شهر رشت


مردم رشت معتقدند حالا که دولت در گیلان به دنبال اتفاقات ماندگار خدمتی است، اعضای شورای شهر با یک دیگر و شورا با شهرداری و شهرداری نیز با حفظ همدلی نهایت بهره برای اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی و برداشتن گام های بلند توسعه ای را بردارند که قطعا تحقق .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، شورای شهر دور ششم رشت پس از استعفای ناگهانی احمدی شهردار اسبق رشت، به ناچار در چرخه انتخاب شهردار قرار گرفت و در نهایت در هفتم مهرماه سال 1400 با امیر حسین علوی توسط شورا به عنوان شهردار رشت انتخاب شد.

  اما پس از چند ماه، زمزمه های نارضایتی شورا از عملکرد شهردار به گوش رسید و خلاصه پس از چندین مرحله طرح سوال و یک مرحله استیضاح ناموفق، در هیجدهم تیر ماه سال جاری علوی استیضاح و برکنار و سید مجتبی خدمت بین دانا به عنوان سرپرست شهرداری رشت از سوی شورا انتخاب شد.

  پس از برکناری پر حرف و حدیث علوی، مباحثی از سوی برخی اعضای شورا، مطرح و شکایتی به هیئت تطبیق فرمانداری رشت ارسال شد که پس از تشکیل جلسه هیئت تطبیق فرمانداری رشت در 22 تیر 1401، سلامت روند استیضاح توسط این هیئت تایید و رای به برکناری علوی صادر کرد.

  این اتفاق زمینه ساز بیرون زدن زخم کهنه اختلافات داخلی برخی از اعضای شورای شهر با یک دیگر شد و قائله به اینجا ختم نشد و علوی برای دفاع از خود با ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت شورانشینان مهمترین نیاز توسعه شهر رشت

وحدت شورانشینان مهمترین نیاز توسعه شهر رشت