مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 17:222022-09-20سياسي

معاون اجرایی رییس جمهور: 1080 میلیارد تومان اعتبار به سد دالکی بوشهر تزریق خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به ضرورت تحقق مصوبات سفرهای استانی آیت الله رییسی و رفع موانع احتمالی پروژه ها اظهار داشت: سد دالکی شهرستان دشتستان یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان بوشهر است که در دو بخش تامین اعتبار خواهد شد.

سید صولت مرتضوی با تقدیر از شرکت آب منطقه ای بوشهر جهت تکمیل اولین بخش از مصوبه سفر ریاست جمهوری افزود: بخش اول کنترل سیلاب های مخرب است که از طریق تکمیل فرازبند انجام می شود و خوشبختانه تامین اعتبار این حوزه انجام شده و عملیات اجرایی آن نیز به پایان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش دوم و به منظور تکمیل سد، مبلغ 1080 میلیارد تومان  اعتبار پیش بینی شده است که از طرق مختلف از جمله منابع عمومی، ماده 56 و تهاتر نفت تامین خواهد شد.

پیشرفت 42 درصدی پروژه سد دالکی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر نیز در این بازدید اظهار کرد: 2 میلیون اصله نخل و بیش از 4هزار خانوار کشاورز در انتظار تکمیل این سد هستند.

علی محمدی خاطرنشان کرد: تکمیل سد دالکی، پیش نیاز پایدار سازی مشاغل کشاورزی در بیش از 13هزار و 200 هکتار از اراضی شهرستان دشتستان است.

وی افزود: کنترل سیلاب های معدود زمستان و رهاسازی پیوسته این آب در فصول گرم سال، کمیت و کیفیت خرمای این منطقه را ارتقاء خواهد داد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اجرایی رییس جمهور: 1080 میلیارد تومان اعتبار به سد دالکی بوشهر تزریق خواهد شد

معاون اجرایی رییس جمهور: 1080 میلیارد تومان اعتبار به سد دالکی بوشهر تزریق خواهد شد