مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 16:522022-09-20اقتصادي

95 مدرسه خیرساز نیمه تمام در گلستان بلاتکلیف است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس محمد حسین کمیلی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: هزینه ساخت مدرسه در هر مترمربع به میزان 10 میلیون تومان بوده و با توجه به شرایط اقتصادی کنونی خیرین توانایی ساخت یک مدرسه به تنهایی را ندارند.

وی تصریح کرد: جامعه خیرین مدرسه ساز کشور بر این تصمیم هستند تا در ساخت هر مدرسه حداقل پنج نفر و حداکثر هر چند نفر که می توانند مشارکت داشته باشند.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز گلستان خاطرنشان کرد: متاسفانه در سالهای گذشته فقط بخاطر کار تبلیغاتی عملیات اجرایی مدارسی انجام شده که کاربری انها یا زراعی و یا موردهای دیگر بوده و اکنون خیرین بلاتکلیف برای احداث این مدارس هستند.

وی ادامه داد: تعداد 95 مدرسه خیرساز در گلستان نیمه تمام و بلاتکلیف بوده که از این تعداد 45 پروژه قرارداد تکمیل ان منعقد شده و پیش بینی می شود تنها پنج مدرسه تکمیل شود.

کمیلی گفت: در شهرستان گنبدکاووس و گرگان مشکل عمده ما در حوزه شهری کمبود زمین و فضای اموزشی بوده و این دو شهرستان جزء فقیرترین و در تنگناترین شهرها در حوزه تامین زمین برای احداث مدارس شهری است.

وی بیان کرد: برای احداث مدارس همه مدیران باید مشارکت داشته و با نشستن پشت میز و سایه نشینی بدون عمل کاری پیش نخواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 مدرسه خیرساز نیمه تمام در گلستان بلاتکلیف است

95 مدرسه خیرساز نیمه تمام در گلستان بلاتکلیف است