مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 16:522022-09-20سياسي

رهبر انصارالله: پیش از انقلاب، سفیر آمریکا، رییس جمهور یمن بود


رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به شکست طرحهای آمریکا در این کشور پس از انقلاب 21 سپتامبر، تأکید کرد که واشنگتن همچنان در پی تسلط بر یمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید به مناسبت سالگرد انقلاب این کشور، سخنرانی کرد و این پیروزی را به مردم یمن تبریک گفت.

الحوثی با بیان اینکه انقلاب یمن، آینده ملت این کشور را از تباهی و نابودی نجات داد، گفت: انقلاب 21 سپتامبر، از منظر دینی، اخلاقی و ملی، یک ضرورت بوده و هست و به سود ملت ماست.

وی با اشاره به اینکه انقلاب یمن در زمان چنبره سیاستهای آمریکا بر این کشور صورت گرفت، ادامه داد: این سیاستها کشور ما را به سمت نابودی فراگیر می کشاند.

مداخلات خارجی زیادی هم صورت گرفت تا از تحرکات مردمی در سال 2011 بهره بردای شود تا بتوانند سیطره خود را بر یمن تقویت کنند.

رهبر انصارالله با تأکید بر اینکه آمریکا در آغاز انقلاب یمن تلاش کرد از درگیریها به سود خود استفاده کند، خاطر نشان کرد: ابتکار عمل [کشورهای عربی حاشیه] خلیج [فارس] هم ساخته و پرداخته آمریکا بود و در آن زمان، سفیر آمریکا ناظر بر آن بود.

الحوثی با بیان اینکه پیش از انقلاب، سفیر آمریکا، رییس جمهور یمن بود، گفت: آمریکاییها برای مصادره استقلال ملت ما و تسلط غیر مستقیم و بدون جنگ بر کشور ما تلاش کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انصارالله: پیش از انقلاب، سفیر آمریکا، رییس جمهور یمن بود

رهبر انصارالله: پیش از انقلاب، سفیر آمریکا، رییس جمهور یمن بود