مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 14:572022-09-20پزشكي

فوت بیمار مبتلا به وبا در تربت جام


فرماندار تربت جام از شیوع وبا در این شهرستان خبر داد و گفت : تا کنون یک بیمار مبتلا به وبا در این شهرستان فوت شده است.

-  حسین جمشیدی فرماندار تربت جام درگفت وگو با خبرنگار فارس در تربت جام ضمن هشدار به مردم در رعایت شیوه های بهداشتی برای مقابله با بیماری وبا و مصون ماندن در مقابل این ویروس اظهار کرد: متاسفانه یک نفر مبتلا به بیماری وبا در تربت جام فوت شده است که در این خصوص فردی دیگری با علائم مثبت و تعدادی هم دارای علایم درگیری به این بیماری در شهرستان شناسایی شدند.

وی بیان کرد: مهمترین موضوع مقابله و پیشگیری در مورد این بیماری، رعایت بهداشت فردی است، همه مردم به ویژه کاروان ها و زائران پیاده علی ابن علی موسی الرضا (ع) نهایت دقت در رعایت بهداشت فردی، نوشیدن آب سالم و غذای سالم و شستن دست ها و ضد عفونی سرویس های بهداشتی را در دستور کار قرار دهند.

  فرماندار تربت جام با اشاره به اینکه بیماری وبا 14 روز ادامه دارد، بر ضرورت تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای کاروان ها و عدم استفاده از سبزیجات مشکل دار و غذاهای فست فود تاکید کرد.

  جمشیدی با اشاره به بازگشایی مراکز آموزش عمومی و عالی و ایجاد تجمعات در روزهای پایانی ماه صفر یادآورشد: داروهای لازم به منطقه ارسال شده است و درحال غربالگری هستیم و احتمال شیوع آلودگی وجود دارد و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت بیمار مبتلا به وبا در تربت جام

فوت بیمار مبتلا به وبا در تربت جام