مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 14:322022-09-20حوادث

جاسازی 40 میلیارد کالای قاچاق در یک کامیون حامل تانکر گاز


فرمانده انتظامی استان فارس از کشف تعدادی کالای قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار دارد.

کشف 20 دستگاه ماینر قاچاق در صدرا  فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: با تلاش مأموران انتظامی، 20 دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال در شهر صدرا کشف شد .

سرهنگ فرج شجاعی اظهار داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در منزلی در یکی از محله های شهر صدرا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 28 صدرا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان، 20 دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ماینر ‎ های قاچاق کشف شده را 4 میلیارد ریال برآورد کرده اند، اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

کشف سوخت قاچاق در لارستان فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از توقیف 8 دستگاه اتوبوس و یک دستگاه کامیون حامل 24 هزار و 900 لیترسوخت قاچاق طی یک هفته گذشته خبر داد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاسازی 40 میلیارد کالای قاچاق در یک کامیون حامل تانکر گاز

جاسازی 40 میلیارد کالای قاچاق در یک کامیون حامل تانکر گاز