مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 14:272022-09-20سياسي

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس/فرمانده سپاه زنجان: به جایگاه دیگری فکر نمی کنم


فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از اجرای 2 هزارو 35 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد و گفت: همه جایگاه ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاه مقدسی هستند به شرطی که خادم خوبی برای نظام و مردم باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، از اجرای 2 هزا رو 35 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و اظهار داشت: این برنامه ها با تمام قوا ایستادند و مقاومت کردند، ادامه داد: رزمندگان در دفاع مقدس صحنه های زیبای را خلق کردند و باید این صحنه ها و دستاوردهای آن به نسل جوان تبیین شود.

سردار کرمی در ادامه به درگیری های مرزی و هوایی قبل از آغاز جنگ اشاره کرد و افزود: تحرکات مرزی و هوایی زمینه را کاملا برای ورود به جنگ تمام عیار با کشور آماده کرده بود ضمن اینکه صدام توسط استکبار برای جنگ سرکار آمده بود.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه تا آغاز جنگ، 4 هزار و 478 مورد تحرکات، درگیری و تجاوزات مرزی ثبت شده بود، گفت: صدام در 26 شهریور ماه 1359 رسما مصاحبه ای کرد که در سراسر جهان پخش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس/فرمانده سپاه زنجان: به جایگاه دیگری فکر نمی کنم

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس/فرمانده سپاه زنجان: به جایگاه دیگری فکر نمی کنم