مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 14:272022-09-20ورزشي

گزارشی عجیب علیه کی روش پیش از بازی قطر


با انتشار این بخش از صحبت های کی روش گوش ها تیز شد و گمانه زنی ها به سمت گذشته ای رفت که کی روش حداقل با دو وزیر ورزش رابطه ای بسیار پرتنش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ سرمربی تیم ملی ایران در بخشی از گفت وگوی اخیرش در واکاوی گذشته، یک قصه قدیمی را دوباره به زبان آورد؛ او گفت یک روز قبل از یکی از مسابقات مهم تیم ملی، وزیر در جمع بازیکنان گفته بود که کی روش نتیجه این بازی را فروخته است.

با انتشار این بخش از صحبت های کی روش گوش ها تیز شد و گمانه زنی ها به سمت گذشته ای رفت که کی روش حداقل با دو وزیر ورزش رابطه ای بسیار پرتنش داشته است؛ اولین اسم مسعود سلطانی فر، وزیر سابق ورزش و سپس محمود گودرزی، اولین وزیر ورزش کابینه حسن روحانی که او نیز در دوره وزارت خود بسیار علنی و با ادبیات منحصر به فرد خود، علیه کی روش و خواسته هایش مواضعی جدی و تند داشت.

اما حقیقت این است که ماجرا به هیچ کدام از این دو وزیر برنمی گردد.

ساعتی پیش در گفت وگویی با علی کفاشیان رییس پیشین فدراسیون فوتبال درباره این مسئله از وی سوال کردیم؛ با توجه به اینکه به ظن قوی، این موضوع مربوط به دوران ریاست وی بر فدراسیون فوتبال و دوره اول همکاری کی روش با این رییس پیشین فوتبال ایران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی عجیب علیه کی روش پیش از بازی قطر

گزارشی عجیب علیه کی روش پیش از بازی قطر