مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 14:172022-09-20دانش

افتتاح دانشکده سلامت اجتماعی در دانشگاه علوم توانبخشی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، هیات رییسه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، - رییس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از افتتاح دانشکده سلامت اجتماعی و تصمیم هیات رییسه در ترمیم هیات علمی دانشگاه و گسترش نیروی انسانی متخصص خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، هیات رییسه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، با حضور رییس دانشگاه، معاونان و دیگر اعضاء، در سالن حوزه ریاست دانشگاه تشکیل جلسه داد.

دکتر حمیدرضا خانکه رییس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با اشاره به برنامه هایی که دانشگاه طی دو ماه آینده در پیش دارد، گفت: قرار است که تفاهم نامه بین وزیر بهداشت و رییس بنیاد شهید انقلاب اسلامی برای واگذاری 31 مرکز جامع توانبخشی ایثار بنیاد در مراکز استان ها، امضاء شود تا این مراکز با نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، خدمات توانبخشی به بیماران و نیازمندان سطح کشور ارائه بدهند.

وی افتتاح دانشکده سلامت اجتماعی، تجهیز بخش ایثار در مرکز روانپزشکی رازی جهت بهره برداری سریعتر ، تدوین و ارائه سند ملی توانبخشی به شورایعالی سلامت و امنیت غذایی و برگزاری اجلاس روسای دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دانشکده سلامت اجتماعی در دانشگاه علوم توانبخشی

افتتاح دانشکده سلامت اجتماعی در دانشگاه علوم توانبخشی