مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 13:072022-09-20اقتصادي

هر اقامتگاه بوم گردی دراستان فارس جاذبه جدید گردشگری است


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس گفت: هر اقامتگاه بوم گردی دراستان فارس جاذبه جدید گردشگری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم بختیاری امروز در جمع فعالان و سرمایه گذاران اقامتگاه های بوم گردی استان فارس با اشاره به اینکه ایجاد انجمن های حرفه ای بخش خصوصی گردشگری در فارس یک ضرورت است، بیان کرد:  فعالیت این تشکل ها ضمن ایجاد یک جایگاه حقوقی، مطالبه گری برای منافع تشکل ها را نیز به دنبال خواهد داشت.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس افزود: درواقع تشکل ها و انجمن های حرفه ای گردشگری بازوان توانمند برای اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس محسوب می شوند.

 بختیاری با اشاره به اینکه در حال حاضر 175 اقامتگاه بوم گردی در این استان فعال است، تصریح کرد: استان فارس ازنظر کمی و تعداد اقامتگاه های بوم گردی در کشور رتبه ششم را دارد.

او  ارتقای سطح کیفی خدمات در اقامتگاه های بوم گردی را ضروری دانست و خدماتی را که در اقامتگاه های بوم گردی استان فارس ارائه می شود را مثبت ارزیابی کرد.

بختیاری در بخش دیگری از سخنانش، توجه به دو مقوله آموزش و تبلیغات در حوزه گردشگری را ضروری دانست و افزود: این تصور اشتباهی است که فکر کنیم همه چیز را درباره گردشگری می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر اقامتگاه بوم گردی دراستان فارس جاذبه جدید گردشگری است

هر اقامتگاه بوم گردی دراستان فارس جاذبه جدید گردشگری است