مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 12:572022-09-20سياسي

جنگ امروز، جنگ شناختی و رسانه ای است


جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: جنگ اصلی امروز جنگ شناختی و رسانه ای است و دشمنان به شدت علیه نظام مقدس اسلامی کار رسانه ای می کنند و برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه از هر حربه ای استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فلاورجان، مرتضی عمومهدی جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت نظام اسلامی دارند.

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال فاصله گرفتن مردم از نظام اسلامی بوده که باید مراقب بود و وظیفه داریم با تمام توان ایستادگی کرده و از اهداف و راه پربرکت انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.

  آنچه برای یک مسؤول در پایان دوره خدمتش می ماند، کارنامه درخشان او است مهدی معینی فرماندار شهرستان فلاورجان در ادامه این جلسه گفت: خلاقیت، ایثار، احساس تکلیف کردن و مردمی بودن از جمله مزیت های بسیج است و بسیجی به عشق ولایت و برای دفاع از حریم ولایت و نظام و ادامه راه شهدا از کسی که بخواهد چراغ بسیج را روشن نگه دارد، تبعیت کرده است.

وی افزود: بسیجیان پیشتاز مبارزه و برخورد با فتنه گران در طول سال های بعد از انقلاب اسلامی  بوده اند و آن هم به خاطر خط مشی و بصیرتی است که به درستی تبیین و دنبال کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ امروز، جنگ شناختی و رسانه ای است

جنگ امروز، جنگ شناختی و رسانه ای است