مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 11:572022-09-20اقتصادي

تنش آبی در شهر 50 هزار نفری مادوان/ مشکل آب مردم چگونه رفع می شود؟


شهر مادوان چند سالی است که با تنش آبی مواجه است و برای رفع این مشکل تدابیری اتخاذ شده اما معارضات اجازه رفع مشکلات را نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، شهر مادوان هم مانند سایر نقاط و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد چند سالی است که با تنش آبی مواجه است و افزایش جمعیت در این منطقه مهاجر پذیر هر سال وضع را بدتر از سال گذشته می کند.

اما در این شرایط بحرانی متولیان دست روی دست نگذاشته و به فکر رفع تنش آبی در شهر مادوان و روستاهای بله زار و مادوان ها بودند اما گویا مردم علاقه ای به همکاری برای عبور از این بحران ندارند.

اسفندیار برخه در همین خصوص گفت: پنج سال است که برای رفع تنش آبی در مادوان پروژه تعریف می شود اما به خاطر معارضات اجتماعی اعتبارات این پروژه ها برگشت داده می شود.

وی عنوان کرد: در این زمینه چندین بار جلسه شورای تامین برگزار و تصمیماتی گرفته شد اما معارضات همچنان به قوت خود باقی است.

برخه عنوان کرد: ظرف یک ماه آینده مخزن 5 هزار متر مکعبی که هم اکنون 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد وارد مدار می شود اما مشکلات خط انتقال همچنان وجود دارد و چشم انتظار رفع مشکلات هستیم.

این مسئول بیان کرد: آب و فاضلاب استان منتظر اقدامات قانونی و ضمانت اجرایی است که بتواند 7.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش آبی در شهر 50 هزار نفری مادوان/ مشکل آب مردم چگونه رفع می شود؟

تنش آبی در شهر 50 هزار نفری مادوان/ مشکل آب مردم چگونه رفع می شود؟