مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 11:522022-09-20اقتصادي

چهاربانده شدن علیصدر تخصیص اعتبار شد


مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه چهاربانده شدن جاده علیصدر تصویب و تخصیص اعتبار شده است گفت: وزارت راه و شهرسازی این پروژه را پیگیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، کریم ملکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در جلسه هم اندیشی با رسانه ها اظهار کرد: با شیوع کرونا دوران سختی برای گردشگری همدان رخ داد، به ویژه برای مجموعه ای مثل علیصدر که تمام درآمد آن و فعالیتش در گرو حضور گردشگر است و اگر گردشگری نباشد، با مشکلات جدی مالی روبرو خواهد شد.

وی ادامه داد: چند سالی که در دوران کرونا به سر بردیم، آسیب جدی به پیکره شرکت علیصدر وارد شد زیرا مجبور شدیم وام هایی دریافت کنیم و اماکنی را اجاره دهیم تا حقوق پرسنل تامین شود.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر بدهی کنونی شرکت علیصدر را 40 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این بدهی ها به اولویت در حال پرداخت است و خوشبختانه از 13 و به گردشگران ارائه شد.

وی اضافه کرد: غار علیصدر می تواند روزانه 8 هزار نفر را پذیرش کند که از این ظرفیت حدود 50 درصد هنوز محقق نشده که این مسئله به وضعیت اقتصادی و اولویت سفر در خانواده ها نیز بستگی دارد.

ملکی با بیان اینکه غار علیصدر و مجتمع عباس آباد هزار نفر اشتغال مستقیم و 2 هزار نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد کرده است افزود: خوشبختانه اکنون هیچ بدهی به پرسنل ندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهاربانده شدن علیصدر تخصیص اعتبار شد

چهاربانده شدن علیصدر تخصیص اعتبار شد