مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 11:472022-09-20سياسي

موج سواری براندازانه محسن کدیور از فوت مهسا امینی


محسن کدیور، که از سوی اصلاح طلبان به عنوان «نواندیش دینیِ» شناخته می شود، بار دیگر به بهانه فوت مرحومه مهسا امینی حملات خود به ولایت فقیه و نظام اسلامی را پیش گرفت و انواع تهمت ها را نثار دین و نظام اسلامی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس، سوءاستفاده جریانات ضد نظام خارجی و داخلی از اتفاقات کشور که در رنگ و شکل های مختلف انجام می پذیرد، چیز جدید و تازه ای نیست.

یکی از جدی ترین و خطرناک ترین این جریانات، طیف مسلمان سکولاری هستند که به زعم خود با توجیهات دینی و اسلامی قصد بی بنیاد نشان دادن ولایت فقیه و نظام اسلامی را دارند.

از انجمن حجتیه تا نواندیشان دینی همواره بخش عمده ای از تلاش های خود را صرف تضعیف نظری و معرفت شناختی پایه های و مراوده با سایر ملل؛ از قوانین جزایی تا حقوق تجارت و صنعت و کشاورزی.

برای قبل از انجام نکاح و انعقاد نطفه قانون دارد و دستور می دهد که نکاح چگونه صورت بگیرد، و خوراک انسان در آن هنگام یا موقع انعقاد نطفه چه باشد، در دوره شیر خوارگی چه وظایفی بر عهده پدر و مادر است و بچه چگونه باید تربیت شود، و سلوک مرد و زن با همدیگر و با فرزندان چه گونه باشد.

برای همه این مراحل دستور و قانون دارد تا انسان تربیت کند انسان کامل و فاضل، انسانی که قانون متحرک و مجسم است و مجری داوطلب و خودکار قانون اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج سواری براندازانه محسن کدیور از فوت مهسا امینی

موج سواری براندازانه محسن کدیور از فوت مهسا امینی