مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 11:372022-09-20سياسي

نمایندگان مجلس در بیانیه ای از مهمان نوازی ملت عراق قدردانی کردند


نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای از مهمان نوازی گرم و صمیمانه ملت و دولت عراق تشکر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیرآبادی فراهانی عضو هیات رییسه مجلس در نشست علنی امروز سه شنبه 29 شهریور پارلمان بیانیه 220 نفر از نمایندگان در خصوص پیاده روی اربعین را قرائت کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم پیاده روی اربعین که همواره مظهر عشق، دلدادگی و بیداری پیروان اهل بیت (ع) بوده است در سایه رهبری حسین بن علی (ع) علیرغم همه تهدیدات امنیتی بدخواهان و دشمنان قسم خورده مسلمانان در منطقه پرآشوب غرب آسیا با جمعیتی میلیونی تبدیل به حماسه بزرگ از اجتماع انسانی در جهان گشته است و حضور تمام قد و ایستادگی شیعیان حضرتش را در سراسر جهان به رخ می کشاند و تبدیل به بزرگترین نماد وحدت مسلمین و آزادی خواهان علیه اقدامات تفرقه آمیز دشمنان است.

پرواضح است که حضور بیش از 21 میلیون زائر نشان می دهد که عشق به امام حسین (ع) و امید به ظهور حجت بن الاحسن تعالی فرجه الشریف روز به روز در حال افزایش بوده و جهان از این موضوع آگاه شده است.

در این میان مردم عراق با نیت خدمت به زائران حسینی توانستند به بهترین نحو بدرخشند و نام خود را در دفتر خادمان مخلص اهل بیت (ع) ثبت نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس در بیانیه ای از مهمان نوازی ملت عراق قدردانی کردند

نمایندگان مجلس در بیانیه ای از مهمان نوازی ملت عراق قدردانی کردند