مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 11:222022-09-20سياسي

فرصت یک ماهه برای جمع آوری سگ های ولگرد از شهرهای کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی و سلامت خانواده با سه دستور کار آب شرب یاسوج، سگ های ولگرد و زباله های رها شده در ورودی شهر یاسوج به ریاست معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: هدف از تشکیل جلسه و بررسی این سه موضوع زیر سوال بردن خدمات دستگاه ها نیست بلکه هم فکری برای بهبود شرایط است.

وی با اشاره به نگرانی های مردم در خصوص سگ های ولگرد افزود: طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی سال گذشته یک هزار و 497 مورد حیوان گزیدگی ثبت شده که آمار بسیار بالایی بوده و ناشی از بی توجهی به این موضوع است و در این میان سگ ها تهدید جدی برای سلامت خانواده ها هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کمیته اتلاف سگ های ولگرد تشکیل و در موضوع سگ های ولگرد پای کار باشند تا هزینه درمانی مردم افزایش نیابد و بیت المال هدر نرود.

هاشمی مهر با بیان اینکه سگ های ولگرد باعث نگرانی بزرگان دینی استان شده و آیت الله حسینی در خطبه های نماز جمعه به این مورد اشاره و ابراز نگرانی کردند، ادامه داد: نباید کار به جایی برسد که از بزرگان دینی هزینه کنیم، متولیان برابر با دستورالعمل ها، وظیفه قانونی خود را انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت یک ماهه برای جمع آوری سگ های ولگرد از شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

فرصت یک ماهه برای جمع آوری سگ های ولگرد از شهرهای کهگیلویه و بویراحمد