مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 10:372022-09-20سياسي

نطق نمایندگان مجلس/ سیاست فعلی بانک ها مانع رونق تولید است


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نطق های میان دستور امروز خود به تحقق اقتصاد مقاومتی، لزوم مبارزه با فساد، مبارزه با فقر و.

اشاره کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز سه شنبه 29 شهریور پارلمان به ایراد نطق های خود پرداختند.

* بهترین راه برای مبارزه با فقر، عمل به شعارهای سال است قدرت الله حمزه شلمزاری نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس در نطق میان دستور خود خطاب به رییس جمهور اظهار داشت: آقای رییس جمهور انتظار و خواست مردم انقلابی ایران از مسئولان، توجه و عمل به فرمایشات رهبر انقلاب است و بهترین راه برای مبارزه با فقر، عمل به شعار های سال است.

وی با تاکید بر اینکه مجلس و دولت باید باشند گفت: مجلس و همه دستگاه های حکومتی باید از تمام ظرفیت های کشور در ریشه کن کردن فساد استفاده کنند.

نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس ادامه داد: برای رونق تولید باید از ظرفیت های بخش خصوصی و بانک ها استفاده کرد با قوانین وسیاست های فعلی بانک ها که فسادزا هستند، نمی شود شاهد رونق تولید بود.

حمزه شلمزاری در پایان به دو ابر چالش مضمن که عامل عدم پیشرفت کشور می شود، اشاره کرد و گفت: یکی عدم شایسته سالاری در انتصاب ها است که از رانت نشأت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نطق نمایندگان مجلس/ سیاست فعلی بانک ها مانع رونق تولید است

نطق نمایندگان مجلس/ سیاست فعلی بانک ها مانع رونق تولید است