مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 10:272022-09-20بين الملل

خودداری شاه جدید انگلیس از دست دادن با یک سیاه پوست+فیلم


در ویدئوی جدید که گفته می شود مربوط به مراسم خاکسپاری ملکه انگلیس است، جانشین وی در اقدامی نژادپرستانه و بدون حتی حفظ ظاهر، از دست دادن با یک مرد سیاه پوست حاضر در جمعیت خودداری می کند و او را نادیده می گیرد.

-   چارلز سوم که بعد از فوت مادرش ملکه الیزابت دوم به پادشاهی انگلیس رسیده به خاطر گاف های متعددش در روزهای گذشته جنجالی شده و برای بسیاری یاد و خاطره پدرش، شاهزاده فیلیپ را زنده کرده است.

شاه انگلیس پیش از این، روز 10 سپتامبر هم هنگام امضای چند سند رفتار تحقیرآمیزی با خدمتکارانش داشت که این مسئله بازتاب های گسترده ای در فضای مجازی داشت.

در فیلم ها و تصاویری که کاربران منتشر کرده اند او با دندان های به هم فشرده و رفتار غضب آلود از یکی از دستیارانش می خواهد که چیزی را از سر راهش بردارد.

چارلز علاوه بر این گاف ها، در شرایطی وارث تاج و تخت شده که نامش با رسوایی های متعددی گره خورده است.

به عنوان مثال، ماه پیش روزنامه تایمز گزارش داده بود  پرنس چارلز شاه آینده انگلیس کیف پولی حاوی یک میلیون پوند از بستگان اسامه بن لادن رهبر پیشین گروه تروریستی القاعده دریافت کرده است.

این روزنامه انگلیسی نوشت، پرنس چارلز شخصاً این مبلغ را از بکر بن لادن و برادر او دریافت کرده است که هردو برادران ناتنی رهبر القاعده و مغز متفکر حملات یاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودداری شاه جدید انگلیس از دست دادن با یک سیاه پوست+فیلم

خودداری شاه جدید انگلیس از دست دادن با یک سیاه پوست+فیلم