مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 10:122022-09-20ورزشي

مدال آوران پرورش اندام قم تجلیل شدند


مدال آوران استان قم از مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در همایش باشگاه داران، مدیران و مربیان باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام قم تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، همایش باشگاه داران، مدیران و مربیان باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام توسط هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم در تالار بعثت فرهنگسرای جوان برگزار شد و در بخش پایانی آن از افتخارآفرینان قم در پیکارهای قهرمانی کشور تجلیل به عمل آمد.

در این همایش مجید تلخابی قهرمان پرآوازه قوی ترین مردان ایران در دهه 1380 و عضو اسبق تیم های ملی رشته های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که از تیر ماه امسال مسوولیت سرپرستی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم را بر عهده دارد، پیرامون اهداف و برنامه های این هیات ورزشی صحبت کرد.

روح الله رمضانی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم و همچنین میثم کوهی رییس تربیت بدنی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) دیگر سخنران های همایش باشگاه داران، مدیران و مربیان باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام استان قم بودند و سپس از افتخارآفرینان این رشته در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی کرمانشاه و کرمان تجلیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال آوران پرورش اندام قم تجلیل شدند

مدال آوران پرورش اندام قم تجلیل شدند