مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 10:122022-09-20اجتماعي

هوای لرستان بارانی می شود/ هشدار لغزندگی سطح جاده ها و اختلال در تردد


معاون هواشناسی لرستان با هشدار لغزندگی سطح جاده ها و اختلال در تردد همزمان با بارش باران در استان، گفت: شرایط بارندگی گاهی منجر به وزش باد شدید لحظه ای میشود که خیزش گردوغبار را نیز به همراه دارد.

- زینب اکبری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، در تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی لرستان، اظهار کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی از امروز تا روز پنج شنبه به ویژه برای ساعات عصر و اوائل شب، شاهد افزایش پوشش ابر و نیز افزایش سرعت وزش باد در استان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی با توجه به تراکم ابرها و همچنین بالا بودن ضرائب ناپایداری، انتظار داریم برای نقاطی از استان علاوه بر ابرناکی، بارش هایی به شکل خفیف و پراکنده همراه با رعدوبرق داشته باشیم.

معاون هواشناسی لرستان با هشدار لغزندگی سطح جاده ها و اختلال در تردد همزمان با بارش باران در استان، افزود: شرایط بارندگی گاهی منجر به وزش باد شدید لحظه ای میشود که خیزش گردوغبار را نیز به همراه دارد.

اکبری بیان داشت: کاهش میدان دید افقی با ایجاد شرایط گردوغبار در استان دور از انتظار نخواهد بود.

وی با بیان اینکه تغییرات قابل توجهی در نوسانات دمایی مشاهده نمی شود، افزود: بارش ها بیشتر برای مناطق شمالی، شرقی و به احتمال زیاد مناطق مرکزی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای لرستان بارانی می شود/ هشدار لغزندگی سطح جاده ها و اختلال در تردد

هوای لرستان بارانی می شود/ هشدار لغزندگی سطح جاده ها و اختلال در تردد