مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 09:572022-09-20سياسي

«تعارض منافع» آفت جان مدیریت شهری است


رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تعارض منافع آفت جان مدیریت شهری است و ضرورت دارد دستگاههای نظارتی و نهادهای بالادستی به صورت جدی به این مسئله ورود کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، قاسم اللهیاری در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین ضمن تاکید بر نقش نظارتی این نهاد بر عملکرد شهرداری اظهار کرد: با توجه به اینکه شفافیت یکی از محورهای اصلی اهداف شورای شورای ششم در قزوین بود، ضروری است شورا و مجموعه های نظارتی شهرداری با دقت و جدیت بیشتری به این موضوع توجه کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد: متاسفانه برخی از مدیران شهرداری که خود باید ناظر باشند، مجری شده اند که می تواند پیامد های جبران ناپذیری به اعتماد مردم و منافع عمومی وارد نمایند و باید نهادهای نظارتی بالادستی به این مسئله ورود کنند.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین بر لزوم اطلاع اعضای شورا از تمامی قراردادها و صورت های مالی شهرداری قزوین تاکید کرد و افزود: اجرای مصوبه اعضای شورا مبنی بر اینکه باید شهرداری قزوین مجوز تمامی قراردادها، مزایده و مناقصه های بالای 500 میلیون تومان را از شورا اخذ کند، جلوی بسیاری از رانت ها و تعارض منافع را خواهد گرفت و نبایستی ملغی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تعارض منافع» آفت جان مدیریت شهری است

«تعارض منافع» آفت جان مدیریت شهری است