مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 09:322022-09-20اقتصادي

هم افزایی دستگاه قضایی و دولت برای تسریع در صدور اسناد مالکیت ساکنان بومی هرمز


جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال با حضور نمایندگان عالی قوای مجریه و قضاییه در استان هرمزگان جهت تسریع در صدور اسناد مالکیت ساکنان بومی جزیره هرمز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی نیز به منظور تعیین تکلیف اراضی کشاورزی صورت گرفته و به آمار صدور صد درصدی اسناد برای زمین های زراعی استان نزدیک شده ایم.

وی همچنین با اشاره به جانمایی حدود 69 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان هرمزگان در سال گذشته، از رشد 48 درصدی این شاخص از ابتدای سال 1401 و در مقایسه با سال قبل خبر داد.

قهرمانی با بیان اینکه 30 درصد از اراضی کشاورزی استان هرمزگان نیز در سامانه کاداستر سند دار شده اند، آمار به دست آمده در این استان را بالاتر از میانگین ملی برشمرد.

این مقام قضایی یادآور شد:  پیش از این مجموع اسناد صادر شده برای اراضی کشاورزی استان هرمزگان، 15 هزار هکتار بوده است که این آمار طی شش ماه اخیر به بیش از 36 هزار هکتار افزایش یافته است.

مجتبی قهرمانی خاطر نشان کرد: تهیه نقشه حد نگاری اراضی کشاورزی در سطح استان هرمزگان با محوریت اداره ثبت اسناد و املاک استان و سازمان نظام مهندسی کشاورزی با همکاری جامعه صنفی مهندسان نقشه بردار استان شروع شده و در این راستا 100 نفر از نقشه برداران مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی دستگاه قضایی و دولت برای تسریع در صدور اسناد مالکیت ساکنان بومی هرمز

هم افزایی دستگاه قضایی و دولت برای تسریع در صدور اسناد مالکیت ساکنان بومی هرمز