مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 08:472022-09-20بين الملل

چه چیزی بن سلمان را از شرکت در مراسم خاکسپاری ملکه انگلیس پشیمان کرد؟


منابع دیپلماتیک در انگلیس در این باره تایید کردند که محمد بن سلمان پس از اعتراضات و تظاهرات حقوق بشری از شرکت در مراسم تشییع جنازه ملکه الیزابت دوم منصرف شد.

- منابع دیپلماتیک در انگلیس در این باره تایید کردند که محمد بن سلمان پس از اعتراضات و تظاهرات حقوق بشری از شرکت در مراسم تشییع جنازه ملکه الیزابت دوم منصرف شد.

رسانه های خبری گزارش دادند که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی ازحضور در مراسم خاکسپاری ملکه انگلیس صرف نظر کرده و به جای خود عضو شورای وزیران سعودی را به این مراسم فرستاده است.

به نقل از سایت سعودی لیکس، روزنامه گاردین در این باره نوشته است که محمد بن سلمان دیگر نمی تواند در مراسم تشییع جنازه ملکه الیزابت شرکت کند و به نظر می رسد که موضع غرب در قبال وی تغییر نکرده است و روابط میان حکومت سعودی و سران غرب پس از قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد حکومت سعودی در سال 2018، به طور کامل بهبود نیافته است.

روزنامه انگلیسی تلگراف نیز در این باره گزارش داد که محمد بن سلمان در مراسم تشییع جنازه ملکه انگلیس شرکت نخواهد کرد و این تصمیم پس از انتقادهای مطرح شده درپی قرار گرفتن نام وی در لیست مهمانان خارجی اتخاذ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه چیزی بن سلمان را از شرکت در مراسم خاکسپاری ملکه انگلیس پشیمان کرد؟

چه چیزی بن سلمان را از شرکت در مراسم خاکسپاری ملکه انگلیس پشیمان کرد؟