مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 08:272022-09-20اجتماعي

فعالیت 15 مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادان در خراسان شمالی


مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی از فعالیت 15 مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادان و یک مرکز ماده 16 در خراسان شمالی خبر داد.

- محسن توحیدی مقدم، مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی، در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه در استان خراسان شمالی 15 مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادان و یک مرکز ماده 16 فعالیت دارد، اظهار کرد: براساس آمار ثبت شده در حال حاضر 439 نفر از معتادان در این مراکز پذیرش و خدمات دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه در موضوع اعتیاد به موضوع پیشگیری، مدیریت درمان و توانمند سازی و صیانت از بهبود یافتگان در دستور کار قرار دارد، گفت: خدمات آموزشی، مشاوره ای، روان درمانی، مداخلات دارویی پیشگیری از عود درمان، بیماری های همراه و حمایت های اجتماعی، تداوم بهبود، ارتقاء کیفیت زندگی، بازگشت به اجتماع از جمله فعالیت هایی است در مراکز خدماتی به بیماران ارائه می شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی افزود: نکته قابل توجه این است که باید نوع نگاه جامعه به کسانی که سوء مصرف مواد مخدر دارند و معتاد هستند اصلاح شود.

وی ادامه داد: وظیفه همه اعضای جامعه نسبت به افراد درگیر به اعتیاد این است که  به گونه ی عمل کنند تا این افراد کمترین آسیب را به خود و خانواده شان بزنند و مهم ترین کاری که می توانیم انجام دهیم این است که ایجاد انگیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 15 مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادان در خراسان شمالی

فعالیت 15 مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادان در خراسان شمالی