مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 08:222022-09-20اجتماعي

فرزندان تان را برای ورود به مدرسه آماده کنید؛ با آرامش و بدون استرس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امسال آموزش و ایجاد آمادگی در کودکان برای شروع سال تحصیلی جدید و رفتن کودکان به مدرسه بعد از دو سال کرونا و آموزش های مجازی می تواند کمی متفاوت باشد.

با نزدیک شدن به ماه مهر و باز شدن مدارس، علاوه بر فرزندان، والدین نیز باید خود را برای این مرحله آماده کنند؛ بازگشایی مدارس، نیاز به تمهیداتی دارد که هم عقیده روانشناسان تمام این موارد طبیعی است.

  از آنجایی که سال تحصیلی جدید در حال شروع شدن است، والدین به طور کلی باید برای آموزش کودکان و آماده کردن کودک برای حضور در مدرسه آمادگی داشته باشند به خصوص اگر کودکان در مقطع پیش دبستانی باشند.

این مرحله یک مرحله مهم برای فرزندان شما است، چنین مرحله ای اولین قدم برای دور شدن از خانه یا گذار به یک محیط تازه با دوستان جدید است؛ هیجان ها و لذت ها و نگرانی های کودک با ورود به مدرسه تغییر می کند.

برخی از کودکان این تغییرات را بیشتر از دیگران می پذیرند و از آن لذت می برند، با این حال با تجربه ترین کودک نیز در روزها و هفته های اول مدرسه نیاز به توجه بیشتری دارد.

ممکن است خیلی از بچه های پایه های مختلف پس از دو سال مدرسه نرفتن دچار استرس کلاس های حضوری شوند و یا اینکه والدینشان ندانند چطور بچه ها را برای شروع سال تحصیلی جدید به صورت حضوری آماده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندان تان را برای ورود به مدرسه آماده کنید؛ با آرامش و بدون استرس

فرزندان تان را برای ورود به مدرسه آماده کنید؛ با آرامش و بدون استرس