مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 08:022022-09-20اقتصادي

سیلیکونی رسانای تقویت شده با نانولوله های کربنی مجوز ورود به بازار اروپا گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت او سی اس آی ال اعلام کرده است که یک ترکیب لاستیکی سیلیکونی حاوی نانولوله کربنی، طراحی شده برای استفاده در تجهیزات پزشکی، - شرکت او سی اس آی ال (OCSiAl)، تامین کننده نانولوله های کربنی با خلوص بالا، می گوید محصول سیلیکونی رسانای تقویت شده با نانولوله های کربنی این شرکت با دستورالعمل RoHS مطابقت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت او سی اس آی ال اعلام کرده است که یک ترکیب لاستیکی سیلیکونی حاوی نانولوله کربنی، طراحی شده برای استفاده در تجهیزات پزشکی، اجازه ورود به بازار اتحادیه اروپا را دریافت کرده است.

بر اساس گزارش OCSiAL، یک تولیدکننده ترکیبات لاستیکی سیلیکونی چینی، نانولوله های کربنی شرکت او سی اس آی ال را برای استفاده در تولید دستگاه های الکتریکی برای درمان با ماساژ انتخاب کرده است.

گفته می شود که کنسانتره نانولوله مزایایی نسبت به استفاده از افزودنی های مبتنی بر نقره دارد و در عین حال تولیدکنندگان می توانند فرآیندهای تولید استاندارد خود را حفظ کنند.

به گفته شرکت او سی اس آی ال، مطابقت ترکیب نانولوله با دستورالعمل اتحادیه اروپا RoHS، به سازنده محصول اجازه ورود به بازار اروپا را داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلیکونی رسانای تقویت شده با نانولوله های کربنی مجوز ورود به بازار اروپا گرفت

سیلیکونی رسانای تقویت شده با نانولوله های کربنی مجوز ورود به بازار اروپا گرفت