مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 04:122022-09-20سياسي

سیاستمدار ارمنستانی: ایران خواستار حفظ ارمنستان واحد است


رییس یکی از احزاب ارمنستان می گوید ایران از جمله کشورهایی است که خواستار حفظ موجودیت ارمنستان واحد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رییس حزب اپوزیسیون دولت ارمنستان روز دوشنبه گفت که ایران و امضا کند.

وی در ادامه گفت که آمریکایی ها گفته اند که به باکو یاری نمی رسانند و تنها برای مین زدایی کمک خواهند کرد که البته صحیح نیست.

این سیاستمدار ارمنستانی در واکنش به سفر نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا گفت، سفر پلوسی نشان داد که ناتو منتظر ما نخواهد ماند.

سید عباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان  نیز در روزهای گذشته در یک رشته توییت در خصوص تحولات منطقه قفقاز و مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران نوشت: در مناقشات منطقه ای و بین المللی مواضع اصولی ‎جمهوری اسلامی ایران همواره در چارچوب عزت، حکمت، مصلحت و بر اساس حق، انصاف، عدالت و حقوق بین الملل استوار است.

‎ وی افزود: قوه عاقله نظام قطعا بهترین تصمیم را در بهترین زمان می گیرد و همیشه از منافع و امنیت ملی خود و منطقه پاسداری می کند.

موسوی با ذکر این نکته که در ‎منافع حیاتی لابی گری، جانبداری هیجانی و عملیات روانی بی اثر است، نوشت: اثرگذاری بر تصمیم سازان، تصمیم گیران و مجریان سیاست خارجی و دفاعی اگر واجد مولفه های فوق و فاقد عقلانیت و دوراند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاستمدار ارمنستانی: ایران خواستار حفظ ارمنستان واحد است

سیاستمدار ارمنستانی: ایران خواستار حفظ ارمنستان واحد است