مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 03:122022-09-19بين الملل

کشورهای حوزه بالتیک ورود روس ها را ممنوع کردند


دولت های سه کشور اروپایی حوزه بالتیک از روز دوشنبه بر مبنای یک توافق قبلی مرزهای خود را به روی اکثر شهروندان روسیه بستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کشورهای استونی، لتونی و لیتوانی مرزهایشان را از روز دوشنبه به روی اکثر شهروندان شهروندان اتحادیه اروپا، مخالفان روس، دیپلمات های در حال خدمت، کارمندان بخش حمل ونقل و روس های دارای مجوز اقامت یا روادید ملی اقامت طولانی مدت 26 کشور منطقه شینگن است.

با این وجود لهستان امروز نشانی از این که محدودیت های مسافرتی جدید برای روس های مایل به ورود به این کشور اعمال کرده هر چند که با کشورهای حوزه بالتیک بر سر اجرای این ممنوعیت مسافرتی تا 19 سپتامبر توافق کرده بود، بروز نداد.

لهستان که با منطقه محصور کالینینگراد روسیه هم مرز است، همچنان یک سری محدودیت های سفت وسخت را برای مسافران روس که از زمان همه گیری کووید-19 باقی مانده اجرا می کند.

به نوشته آسوشیتدپرس، بالغ بر 65000 تبعه روس در سال جاری میلادی وارد لهستان شده اند و آمار مسافران روس به مقصد لهستان در مدت مشابه سال گذشهت میلادی نیز همینقدر بوده اما این رقم یک دهم رقم مسافرانی است که قبل از همه گیری به لهستان سفر کردند.

وزارت کشور لیتوانی اعلام کرد، از نیمه شب دوشنبه جلوی ورود 11 شهروند روس به این کشور گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای حوزه بالتیک ورود روس ها را ممنوع کردند

کشورهای حوزه بالتیک ورود روس ها را ممنوع کردند