مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 01:172022-09-19فرهنگي

امین تارخ و دیالوگ های تاریخی/ «مُحق جلوه دادن جنایت از نفس جنایت، موهن تر است»


خبر سکته قلبی امین تارخ بازیگر کهنه کار و نام آشنای سینمای ایران بهانه ای است برای یادآوری برخی دیالوگ های تاریخی در سریال ها.

- امین تارخ و دیالوگ های تاریخی/ مُحق جلوه دادن جنایت از نفس جنایت، موهن تر است خبر سکته قلبی امین تارخ بازیگر کهنه کار و نام آشنای سینمای ایران بهانه ای است برای یادآوری برخی دیالوگ های تاریخی در سریال ها.

   عصر ایران؛ مهرداد خدیر- خبر سکته قلبی امین تارخ بازیگر کهنه کار و نام آشنای سینمای ایران بهانه ای است تا یاد برخی دیالوگ های تاریخی که از زبان او در سریال هایی ماندگار چون سربداران و بوعلی سینا یا فیلم هایی مانند مادر علی حاتمی و قبل از همه اینها اثر جاودانه و به تیغ توقیف گرفتار آمده بهرام بیضایی (مرگ یزدگرد) را تازه کنیم خاصه در روزهایی که به خاطر دختر زیبای ایران، ایرانیان حس و حال خوبی ندارند.

   بهترین معرفی برای امین تارخ البته این است که خود گزیده کار بوده اما با کارگاهی که شاید به صورت رسمی اول بار او برپا کرد بازیگران شاخصی را به سینمای ایران تحویل داد که گل سر سبد همه آنها ترانه علیدوستی است.

   در مرگ یزدگرد در نقش سرکرده نظامیان برای زن آسیابان خط و نشان می کشد و او در پاسخ می گوید: فرق من و تو یک شمشیر است که به کمر بسته ای .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امین تارخ و دیالوگ های تاریخی/ «مُحق جلوه دادن جنایت از نفس جنایت، موهن تر است»

امین تارخ و دیالوگ های تاریخی/ «مُحق جلوه دادن جنایت از نفس جنایت، موهن تر است»