مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 00:372022-09-19اقتصادي

بیش از 90 درصد معابر روستایی تنگستان آسفالت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان تنگستان، احمد لطفی شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 150 میلیارد تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده به حساب دهیاران شهرستان واریز شده است و بیش از 90 درصد کوچه و معابر روستاهای شهرستان آسفالت شده است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: نیاز است در حوزه توسعه و نوسازی شبکه های آب، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و تربیتی در سطح شهرستان با دقت و اولویت اقدامات لازم انجام شود.

لطفی با اشاره به اینکه 21 مدرسه تخریبی در سطح شهرستان وجود دارد، گفت: با توجه به اینکه در بخش دلوار چهار مدرسه و در بخش مرکزی 17 مدرسه تخریبی وجود دارد در بحث مسئولیت های اجتماعی حوزه صنعت با یک برنامه هدف مند جهت بازسازی این مدارس اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: با الگو گیرد از هفته دفاع مقدس و تبیین فرهنگ از خود گذشتگی، جهاد، مقاومت و ما می توانیم در سطح شهرستان جهت آغاز کارهای بزرگی که می توان در طول سال انجام داد استفاده شود.

فرماندار تنگستان خاطر نشان کرد: در بحث بازگشایی مدارس تقسیم کاری دقیقی همراه با همکاری دهیاران و دستگاه های اجرایی به عنوان پشتیبان و خیرین انجمن اولیا در سطح شهرستان استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 90 درصد معابر روستایی تنگستان آسفالت شد

بیش از 90 درصد معابر روستایی تنگستان آسفالت شد