مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 22:272022-09-19اقتصادي

گلایه از معطلی برای تخلیه بار در بندرلنگه + فیلم


کشتی داران از اداره بنادر و دریانوردی شهرستان بندرلنگه خواستار کاهش معطلی برای تخلیه بار خود شدند.

- ویدیو کوتاهی را که در بالا مشاهده می کنید مربوط به همین لندینگ کرافت به گل نشسته حامل خودرو از مبداء امارات است و در ادامه این ویدیو تعدادی زیادی کشتی و لندی کرافت حامل خودرو را  در حوالی ساحل پارک کوثر این بندر مشاهده می کنید که لنگر انداخته اند تا اجازه ورود برای تخلیه توسط برج کنترل اداره بنادر صادر شود و بیشتر اوقات شاهد این صحنه ها از لنگر انداختن شناورها در این محدوده هستیم.

اما چرا باید این شناورها در خارج از بندرگاه توقف داشته باشند؟ یکی از لندینگ کرافت داران در گفت وگو با خبرنگار فارس، افزود: این بندر گنجایش این حجم از کشتی ها و لندینگ کرافت ها را  ندارد و از آنجا که کار تخلیه خودروهای ترانزیتی توسط جرثقیل های متعلق به شرکتی مستقر در بندرگاه صورت می گیرد  از 4 دستگاه جرثقیل موجود فقط دو دستگاه آن فعال است و این یکی از علل کندی عملیات تخلیه و بارگیری می باشد که مشکلاتی را برای کشتیداران و صاحبان شناورها به وجود آورده است.

وی گفت: گاها تخلیه بار قریب به سه الی چهار روز به طول می انجامد که از این بابت کشتی ها باید در خارج از بندرگاه لنگر بیاندازند و با این وجود ضمن اتلاف وقت متحمل ضرر و زیان هایی خواهند شد و از طرفی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از معطلی برای تخلیه بار در بندرلنگه + فیلم

گلایه از معطلی برای تخلیه بار در بندرلنگه + فیلم