مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 21:422022-09-19سياسي

ارزیابی خسارات سیل «بارده» بروزرسانی شود/ تا آبادی روستا در کنار مردم هستیم


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ارزیابی ها و برآورد خسارات سیل بارده باید بروزرسانی و به صورت دقیق و با حساسیت بالا تکمیل و تهیه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، جلسه مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری عصر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل بحران و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و با گزارش عملکرد و برنامه های اجرایی آینده ادارات در خصوص سیل روستای بارده در محل موقت دهیاری این روستا برگزار شد.

محسن حسین میرزایی در این جلسه گفت: وظیفه خود می دانیم همانطور که در ابتدای سیل در روستا حاضر شدیم تا پایان آبادی روستا در کنار مردم باشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: مدیران غایب جلسه علت غیبت خود را شوند تا دغدغه تامین مسکن مردم حل شود.

وی به آسیب های بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: نهاده های دامی و خوراک دامی روستای بارده ارزیابی مجدد شده و تصمیمات لازم در خصوص رفع مشکل دامداران و کشاورزان انجام شود.

حسین میرزایی اظهار داشت: زیرساخت ها و معابر عبور و مرور با کار جهادی و گروهی همه ادارات و دستگاه های اجرایی در اولین فرصت پاکسازی و بازسازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی خسارات سیل «بارده» بروزرسانی شود/ تا آبادی روستا در کنار مردم هستیم

ارزیابی خسارات سیل «بارده» بروزرسانی شود/ تا آبادی روستا در کنار مردم هستیم