مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 19:522022-09-19اقتصادي

ستاره های هتل های قشم واقعی می شوند


با امضای تفاهم نامه همکاری بین مرکز بین المللی رشد و جامعه هتلداران شهرستان قشم، آموزش های مورد نیاز برای توسعه صنعت گردشگری و هتلداری قشم به انجام خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، کمال بیرامیان مدیر مرکز بین المللی رشد قشم روز دوشنبه 28 شهریورماه در نشست امضای تفاهمنامه همکاری با جامعه هتلداران بیان کرد: رتبه بندی درست هتل ها، آموزش و اعطای ستاره های حقیقی به ایشان بر اساس نحوه و میزان خدمات ارائه شده به گردشگران، باید در اولویت قرار گیرد.

کمال بیرامیان بیان کرد: آموزش و بهینه سازی منابع انسانی به منظور بهره گیری از توان موجود می تواند نقش بسزایی در توسعه توریسم و کیفی سازی هتل های موجود در قشم داشته باشد.

وی اظهار کرد: باید به منظور حرکت به سمت توسعه و پیشرفت و استفاده از ظرفیت گردشگری در جزیره زیبای قشم، آماده بود و این آمادگی با تامین، آموزش، هدایت و حمایت نیروی آموزش دیده برای استفاده از امکانات سخت افزاری فراهم خواهد شد.

مدیرعامل جامعه هتلداران قشم نیز گفت: اگر می خواهیم در عرصه ملی و حتی بین المللی بدرخشیم و برند قشم را مطرح کنیم، باید کیفی سازی هتل ها را در دستور کار قرار داده و ستاره های هتل ها را واقعی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاره های هتل های قشم واقعی می شوند

ستاره های هتل های قشم واقعی می شوند