مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 19:522022-09-19ورزشي

میزبانی شیرودی از تیم ملی راگبی ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات راگبی غرب آسیا برای اولین بار به میزبانی ایران برگزار می شود و تیم های ملی راگبی 15 نفره ایران و قطر طی روز های 8 و 11 مهر در ورزشگاه شیرودی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

- مجموعه شیرودی قرار است میزبانی رقابت های راگبی را بر عهده بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، مسابقات راگبی غرب آسیا برای اولین بار به میزبانی ایران برگزار می شود و تیم های ملی راگبی 15 نفره ایران و قطر طی روز های 8 و 11 مهر در ورزشگاه شیرودی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم ملی راگبی کشورمان دو مسابقه مهم و حساس با تیم ملی چند ملیتی قطر که از بازیکنان نیوزیلند، استرالیا و آمریکا بهره می گیرد، دیدار خواهد داشت.

علی استکی بازیکن ایرانی، ایتالیایی راگبی کشورمان که در لیگ ایتالیا بازی می کند برای شرکت در این مسابقات هفته گذشته به ایران آمد تا در اردوی آماده سازی تیم 15 نفره راگبی حضور پیدا کند.

همچنین برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات، امروز دوشنبه طی نشست هماهنگی که با حضور مهدی همتی مدیر مجموعه ورزشی شیرودی، عباس ناطق نوری دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی و حسینی رییس انجمن راگبی برگزار شد، وضعیت امکانات این مجموعه از جمله زمین شماره یک، رختکن و سایر بخش های مجموعه برای برگزاری مسابقات راکبی غرب آسیا مورد ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی شیرودی از تیم ملی راگبی ایران

میزبانی شیرودی از تیم ملی راگبی ایران