مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 15:022022-09-19سياسي

رسانه ملی بزرگ ترین همایش «شعر و موسیقی» را برگزار می کند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علیرضا قزوه مدیر دفتر موسیقی و شعر و سرود سازمان صداوسیما ضمن اشاره به تازه ترین فعالیت های انجام گرفته در حوزه فعالیتی خود بیان کرد: - رسانه ملی بزرگ ترین همایش شعر و موسیقی را برگزار می کند مدیر دفتر موسیقی و شعر و سرود سازمان صدا و سیما از برگزاری بزرگترین اجتماع موسیقی و شعر رسانه ملی طی آبان ماه سال جاری در شهر زیباکنار خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علیرضا قزوه مدیر دفتر موسیقی و شعر و سرود سازمان صداوسیما ضمن اشاره به تازه ترین فعالیت های انجام گرفته در حوزه فعالیتی خود بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته طی روز های چهارم، پنجم و ششم آبان ماه سال جاری بزرگترین اجتماع شعر و موسیقی کشور توسط دفتر موسیقی و شعر و سرود سازمان صداوسیما برگزار می شود.

در این همایش 200 شاعر از سراسر کشور به همراه تعدادی از هنرمندان موسیقی، مسئولان موسیقی صداوسیمای استان ها و ارکستر سمفونیک سازمان صداوسیما حضور ویژه ای خواهند داشت که طی روز های آینده جزییات بیشتری از آن اعلام می شود.

وی با اشاره به اینکه در این همایش رییس رسانه ملی و سایر مدیران ارشد سازمان صداوسیما نیز حضور خواهند داشت، گفت: این اجتماع به اعتقاد من یکی از مهم ترین اتفاقات و رویداد های ادبی، هنری و موسیقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ملی بزرگ ترین همایش «شعر و موسیقی» را برگزار می کند

رسانه ملی بزرگ ترین همایش «شعر و موسیقی» را برگزار می کند