مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 14:272022-09-19دانش

تولید منابع درسی الکترونیکی در دستور کار قرار دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم تقی زاده، در نشست خبری دانشگاه پیام نور که صبح امروز 28 شهریور برگزار شد، تصریح کرد: در حال حاضر، - رییس دانشگاه پیام نور گفت: بر اساس ظرفیت های دانشگاه پیام نور درنظر داریم، سیستم(دانشگاه باز) را به صورت پایلوت اجرا کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم تقی زاده، در نشست خبری دانشگاه پیام نور که صبح امروز 28 شهریور برگزار شد، تصریح کرد: در حال حاضر، آموزش از راه دور در کشور وجود دارد، اما دانشگاه باز در کشور موضوعیت ندارد.

در نظام آموزش فعلی، تمام دانشجویان موظف هستند که تقویم آموزشی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: منظور از دانشگاه باز این است که دانشجویان در هر بازه زمانی و خارج از برنامه مصوب دانشگاه بتوانند به دانشگاه ها وارد شوند.

طرح دانشگاه باز به صورت پایلوت در 2 رشته اجرا می شود.

در این زمینه هفته آینده، میزبان دکتر قاسم عموعابدینی معاون آموزشی وزارت علوم هستیم و طرح های پیشنهادی خود را مطرح می کنیم.

ابراهیم تقی زاده با بیان اینکه دانشگاه پیام نور با هدف گسترش آموزش و ایجاد عدالت آموزشی در کشور ایجاد شد، خاطرنشان کرد: پیش از پاندمی کرونا، برخی از دانشگاه های کشور این پرسش هدف آموزش ترکیبی چیست؟ را مطرح می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید منابع درسی الکترونیکی در دستور کار قرار دارد

تولید منابع درسی الکترونیکی در دستور کار قرار دارد