مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 13:572022-09-19اقتصادي

صدور سند مالکیت 99 درصد اراضی ملی استان مرکزی


مدیرکل دفتر ارزیابی، عملکرد و بازرسی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: 99 درصد اراضی ملی در استان مرکزی منجر به صدور سند مالکیت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک فرهاد زکیان ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مرکزی با اشاره به تثبیت اراضی ملی افزود: در حال حاضر 100 درصد از اراضی ملی تثبیت شده و بیش از 99 درصد نیز منجر به صدور سند مالکیت شده است.

وی افزود: حدنگاری اراضی کشاورزی در دستور کار قرار دارد و در حال حاضر 10 درصد اراضی کشاورزی تثبیت شده و جزو 5 استان نخست کشور هستیم.

مدیرکل دفتر ارزیابی، عملکرد و بازرسی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تصریح کرد: خوشبختانه استان مرکزی از معدود استان هایی است که آرای هیئت نظارت آن در شورای عالیِ ثبت، شکسته نمی شود که امید می رود این روند همچنان ادامه پیدا کند.

زکیان ادامه داد: کارکنان باید کار خود را با کیفیت مطلوب و در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

رییس کل دادگستری استان مرکزی نیز در این آیین گفت: جامعه برای سعادتمند و قرار گرفتن در مدار پیشرفت، توسعه و ارتقاء باید اقدامات و کارهای زیربنایی و اصولیِ بسیاری انجام دهد.

حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی اظهار کرد: در این راستا استیفای حقوق عامه مردم یکی از مقوله های بسیار مهم به شمار می رود به گونه ای که هر فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند مالکیت 99 درصد اراضی ملی استان مرکزی

صدور سند مالکیت 99 درصد اراضی ملی استان مرکزی