مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 13:572022-09-19ورزشي

رفتینگ سامان و نظارتی که نیست


علی رغم اعلام تعطیلی باشگاه های رفتینگ، تورهای گردشگری و اماکن ورزشی در روز اربعین از سوی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، رفتینگ شهرستان سامان در این روز فعال بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، روز پنجشنبه 24 شهریورماه خبری با عنوان حسینی تعطیل است به نقل از اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در این رسانه منتشر شد.

اما پیام های زیادی از مخاطبان فارس دریافت شد مبنی بر اینکه رفتینگ در شهرستان سامان در روز اربعین همچنان فعال بوده و هیچ برخوردی صورت نگرفته است.

خبرنگار فارس در این خصوص با معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت وگو کرد.

عبدالله جهانبخشی گفت: در ایام اربعین حسینی به تمامی اماکن ورزشی و فعالیت های ورزشی بخصوص رفتینگ برای تعطیلی تذکرات لازم داده شد و بازدیدهایی نیز بعمل آمد اما مسیر رودخانه بیش از 64 کیلومتر و نظارت بر کل مسیر سخت و دشوار است.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این اداره کل تاکنون برای برخی از باشگاه ها مجوز فعالیت صادر کرده است اما متاسفانه بسیاری از افراد بدون مجوز مشغول فعالیت هستند.

جهانبخشی افزود: بسیاری از ویلاداران منطقه نیز قایق شخصی خریده و قایق ها را وارد رودخانه می کنند، همچنین تورهای گردشگری که اغلب از استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتینگ سامان و نظارتی که نیست

رفتینگ سامان و نظارتی که نیست